Kızlar doğumdan 3 ay sonra adet oldum ilk adetimi olduktan sonra ikinci adetim 4 gün gecikti 5. Günün sabahı oldum ve şuan adetim yarın 7 gün olacak gecikeli kafayı yedim ağlıyorum cnku iki evladım var çok şükür hep tek baktim hiic kimsem uok o yuzden hamileysem diye çok korkuyorum bu sabah yani 6. Gün sabah aç karnına test yaptım ama.biseu çıkmadı olsaydı çıkarmıydi birde emziriuorum acaba emzirmek düzensizlik yapar mı boule olan var mı nolur cevap verin