16 ay 8 günlüğüz, normalde uykuya geçişte ve gece boyu emziğini kullanırdı, bu aralar gün içinde de istiyor, ve gün içinde verirsem eğer konuşmasını filan etkilediğini fark ettim ve saklıyorum sadece uykuda veriyorum, ve bıraktırmak istiyorum 1 buçuk yaş olmadan nasıl bir yol izlemeliyim tecrübelerinize talibim 😊🤗