Sssahinn Merhaba bir buçuk haftadır kullanıyoruz gündüz olanı bebeğim 1 ay 21 günlük dün verdiğimde ve bugün verdiğimde aşşşırı kustu midesini çıkardı ama her verdiğimde kusmuyor ilaçtan olabilir mi ama kullanmazsak da gazdan duramıyor