Kızlar Bebeği sarılık olmayanlar için soruyorum. İlk üç ay İki saatte bir uyuyan bebeği emzirmek için uyandırmak konusunda ne düşünüyorsunuz? Eskiden insanlar bebek uyandıkca ve her istediğinde emzirirlermiş. Uyku da önemli çocuk için. İlk üç ay zaten gaz sancisindan uyuyamıyor çocuklar. Zar zor uyuduktan sonra bebeğimi emzirmek icin uyandırdığımda bir daha uyuyamıyor. Uyandığında da sancı çekiyor zaten. O yüzden kıyamıyorum uyandırmaya. Zaten ben uyandırmasam 3-3,5 saat sonra kendi uyanıyor. Ne düşünüyorsunuz bu konuda? Ne önerirsiniz?