Kızlar uykusu düzeldi ama yinede gece 2 3 kere ağlayarak uyanıyor, bi dişimiz çıktı o çıktığında sadece sık sık uyanıyordu ağlama felan yoktu, ama şuan ağlıyor kucağımıza yada ayağımıza alınca susuyor, arada bi gözünü açıyo biz yanındayız geri dalıyo ama beşiğindeyse ağlıyo, kaç gündür uyutup yanıma alıyorum bende yanında uzanıyorum, ama bu defa ne bana vakit kalıyor ne eve, hadi evi geçtim bi wc bile zor gidiyorum uyanacak diye acaba diş değilde ayrılık kaygısı mı ne yapmam lazım ya yaşayan çözüm bulan varsa? 8 aylık bu arada