Lazziya23 merhaba benim göğüs ucum yoktu bir de sezeryan sonrası sütüm iki gün gelmeedi hastanede yattığımız için de oğlum mamaya alışmıştı emmek istemiyordu. Ama başardık, sadece sağ göğüsümü emdi diğerini asla kabul etmedi. Sol göğüsümü emmediğinden mastit oldum, ve göğüs ucu kalkanları var onunla hep sol göğüsümü verdim. Böyle böyle ucunu çıkartmaya başladıkça kalkanı çıkarıp memeyi emdi. Sonra alıştı şükür şimdi 2 göğüsü de emiyor. Benim doktorum yetmez tek göğüs demişti ki yetse bile süt bar hasta olursunuz.