Kızım 15 aylık olmak üzere. 4 gündür sürekli kucağımda, beni bir süre odada görmezse anne diye ağliyor, babasıyla uyumuyor. Mesela babasıyla oyunlar oynuyor, dün evden çıkmadan ona yine anlattım 20 dk dışarı çıkıp geldim ağlamamış. Ama evdeyken sürekli beni görmek istiyor, normalde takılmazdım ama anne diye öyle bir ağlayışı var ki eşimin de benim de içimizden parça kopuyor🥲