Dilararden ya kusura bakmayın bir şey soracaktım sağlıkçı misiniz bilmiyorum ama kardeşimin damağında küçük et parçası gibi bisey cikti alındı patolojiye gönderdi sonuc bu şekilde cikti işte aradan 1 ay geçmeden tekrardan aynı şey cikti aynı yerde neden olabilir biliyor musunuz ya da ne icin çıkmış olabilir