HurremSultannn beko kullanıyorum çok memnunum 1 sene oldu nerdeyse bende taksitli aldım yılsonuna 2 hafta kala istediğim model beko hibritti o ısı pompalı kıyafetleri ütülü gibi çıkartıyor makineden ama olmadığı için km91b aldım o da güzel makine memnunum öneririm birde şunu söylemek istiyorum makine kıyafetlerin rengini solduruyor ama hepsini değil bazı kıyafetler kurutma makinesine uygun değiller bunun işaretide iç etiketinde var zaten kullanma kılavuzunu okuyuncada çözüyorsunuz makineyi ben şuan sadece 2 3 parça giysi kurutmaya atmıyorum onlarıda sandalyenin üstüne koyuyorum 2 güne kuruyor ev içinde veya petek üstüne koyuyorum çekme durumuda aynı şekilde kurutmaya uygun olmayan giysiler atılırsa çekme yapıyor illaki denemiş görmüş biri olarak söylüyorum 😂