kızlar bugün sünnet olalı 7 gün oldu doktor kontrolüne gittim hiç bir sıkıntı yok iyileşmiş kremi kullanmaya devam et dışındaki kabuklar için her neyse bebeğim kakasını yaptı ve bir anda tüm bez doldu pipisine falan bulaştı hep bulunduğum ortam da sıcak su olmadığından bi korkuyla ıslak mendille sildim eve geldiğimde kremini sürmek için açtım ve kanadığını gördüm az önce yine doldurdu bu sefer ılık suyla yıkadım çok ağladı asla dokundurmuyor bardak koydum yine akşam olduğu için doktoruna götüremedim bu ve benzeri bir şey yaşayan paylaşabilir mi 1 yaşında bu arada bebeğim