Agubugu Enfekte olduğunuzda bağışıklık sisteminizin ürettiği antikorlar süt yoluyla bebeğinize geçer ve onu korur. Yani hastayken özellikle bol bol emzirmeye gayret etmelisiniz. Nefesinizi solumasın, mümkünse maske de takın ama bir şey olmayacaktır içiniz rahat olsun💛