gktgsm
Yalan yok çok zor bı bebeğim vardı 5 aiylikken koymaya başladım 11.ci aya kadar işlerim yapmama da azcik zaman oluyodu başlarda kullanamadı daha sonraları ustalasip evin duvarlarını bile kırmıştı evet kimine göre faydalı kimine göre faydalı değil gerçek olan aslında yararlı bı araç değil bizler için bı hayatı kolaylastirma aracı işte parmak üstüne basıp çocuk basık oluyo topal oluyo ya da ayrık bacak durumu gibi şeyler çok soyleniyo ama çok şükür 1 yaşında yürümeye başladı ve hiç o şekilde sorunlar yaşamadık