Ya benim kızımda billrubin değeri doğumda 6 idi ve şöyle dediler, ‘düşük değer’ yani herhangi bir müdahale edilmedi hatta doktoru ‘her bebekte bir sarılık değeri olur, 12 ye dek normal deriz, satılık yok deriz ama aslında hepsinde bir değer vardır’ evet hafif rengi koyu idi değer düşükse de ve bana saatte bir emzirmelisin dendi ben neredeyse iki ay saat başı gibi ya da 1.5 saatte bir falan emzirdim. Sanırım 16. Gün idi, doktoru en yüksek dğerr bugün olur ama sizin kızda zaten düşüktü o sebepten yeniden bakmıycam demişti. Nitekim rengi de birinci ayı dolmadan normalleşmişti. Kız sarışınmış meğer !! Bence bol bol emzirin, anne sütünde şekerli sudan çok daha değerli şeyler var. Küçücük bebeğin böbreklerini, karaciğerini rafine şeker ya da benzeri şeyler ile hiç yormayın.. illa düşecek. Ama doktorla iletişimi de kesmeyin..