balkaymak__ ben 1 yaşına girdiği için ne yemek yapıyorsam veriyorum sadece tuzu az atıyorum baharat cok cok az atıyorum bebegımde yiyecek diye .. her zaman corba vermiyorum zaten en zor yedirdiğim şey çorba pek arası yok .. kahvaltıyı guzel yapıyoruz her sabah mutlaka sade kefir ve yumurtamız war .. yumurtayı bazen haşlıyorum tam bir yumurta yer yada omlet şeklinde yapıyorum bazen peynirli baden patatesli omlet bazen Menemen yanında zeytin , labne , salata , domates , tahin - pekmez ekmek banıp veriyorum ..
Öğlen hafif olsun diye ya corba veriyorum yada yoğurtlu karışımlar yapıyorum . Yoğurtlu muz , yoğurtlu ekmek az bi pekmez koyuyorum ceviz icine yada yoğurtlu avakado az bir labne koyuyorum yumuşatsın diye ..
Akşam ne yemek warsa veriyorum yanında mutlaka ıcecek oluyor ayran , cacık , meyvesuyu kendim yapıyorum yada sıkıp az bi suyla sulandırıyorum..
Bugünü örnek vereyim mesela sabah tam haşlanmış yumurta , labne , 1 tam rendelenmiş salata 3 tanede zeytın yedi , 1 çay kaşığı pekmez verdim
Yemek oncesı cabuk acıktı diye bir tam mandalina yedi
Demin de pilav ve tavuk yedirdim akşam 7 gibi de hafıf olsun diye yoğurtlu bişey hazırlar veririm artı meyve