Zeynep_alya24 Karpuzlufistiksarma ilk kızımda kullanmıştım 4 numaraya kadar güzeldi sızdırma yaşamadım hiç
livanurvealpinannesi61 Karpuzlufistiksarma ben kızıma bezden çıkana kadar kullandım en iyi bez bence ben çok memnundum.
Karpuzlufistiksarma Zeynep_alya24 kalıpları nasıl acaba Normalde ben e bebek kullanıyordum külot bez olandn sızdırmaya başladı sonra şimdi bunu gördüö indirimli fiyatı alalım dedik ama kalıbı nasıl acaba
Zeynep_alya24 Karpuzlufistiksarma inanın kalıp olarak hatırlayamadım 3 yaşında kızım şuanda çok oldu bırakalı