EymenAlpin_annesi Merhaba güzel anneler size bi sorum olacak. Benim bebeğim 6 aylık sizce hangi pekmezi vermeliyim ? Üzüm , keçiboynuzu ve dut bana bilgi verir misiniz?
Dorugum EymenAlpin_annesi ben mersin atiserinin soguk sıkim keciboynuzu pekmezini veriorum dr um onu onerdi cokta memnunum 7 ayligiz bizde 5 ayliktan beri veriorum ben
Dunyamsensn2008 EymenAlpin_annesi Bu pekmezleri verebilirsiniz.Bana dr.um keciboynuzu ağır gelir dedi ama veriyorum sulandirarak
Emine EymenAlpin_annesi Mersin atışeri soğuk sıkım kara üzüm ve keçiboynuzu pekmezini veriyorum 2 yaşında oğlum memnunum
EymenAlpin_annesi Bizal Anladım çok teşekkür ederim. Bizim memleketten kaynanam üzüm pekmezi yapmış göndermiş bende bi sorayım dedim.