elanrr Kızlar bir sorum olacaktı bebeğim 3,5 aylık sabah gözünün pınarında biraz çapak vardı ve gözünün içi de kızarmıştı alt göz kapağı da kızarıktı uykusuzluktandır dedim gün içinde uyudu ama halen öyle bir sorun olur mu acaba önemsiz bir şey midir?