Hanımlar merhaba bugun diş taşı temizlettirmeye gıttım özele . Doktorlar diş taşı temizlerken ne kadar nazlanıyor ya sanki bedavaya yapıyor gibiydi bugun sinir oldum 1200₺ verdım kanadı haftaya devam edelim dedi tm dedim tam ödeme yapıcam ekstra 400 tl istiyor neye göre istiyosunuz pardon dedım işlem bitse üstünden geçseniz neyse hiçbiryerını yapmadıki parasını aldıgı işlemi tamamlıcak ben neye göre dört yüz vericem anlamadım dedim 2. Seansa diş tasında cok kanarsa haftaya cagırırsın kalanları yaparsın biter sen bana artı ne yapıyosunki para istiyosun haksızmıyım gerçekten ya paramla rezil oldum