Bebeğim 3 aylık meme+mama şeklinde ilerliyoruz ama sütüm çok gelse de meme de uzun süre kalıp emmediği için az emiyor o yüzden günde 3 kere falan mama veriyorum ama mamayı yedikten 1 saat sonra tekrar acıkıyor 120 ml. Veriyorum yetmiyor mu sizce siz nasıl yapıyorsunuz. Kaç saatte bir vermeliyim