Bebeğim bee’o nun propolisli balı var ondan veriyorum daha önce Bi kere hemen ardından kustu tam bağlantı kurmadım çünkü arada veriyordum. Bugün yine verince hemen ardından kustu. Birşey olur mu diye çok korkuyorum ondandır dimi devam birşey olur mu?