Efe36annesi Hanımlar gittim yine gözükmedi başka doktora gitmemi soyle di cihazlardan da kaynaklı olabilir miş
BurcuKucuk Efe36annesi başka bir doktora daha gidin. Bu arada alttan muayenenin de hiçbir zararı yok. Dediğim gibi geç döllenme de olmuş olabilir, bu sebeple de henüz görünmüyor olabilir
Efe36annesi BurcuKucuk yarın başka bi doktora gidicem bakalım olmazsa altan muane yaptırırız ama burda ki doktor düşüğe neden oluyor demişti
BurcuKucuk Efe36annesi olur mu hiç öyle şey. Ben oğlumda yaptırmışım alttan muayene, şu an 4.5 yaşında 🫶🏻🙈
Efe36annesi BurcuKucuk evet bende ilk çocuğumda baktırdım da ne bileyim yeni yeni şeyler çıkıyor demek bakmamak için öyle soyle di 😂
BurcuKucuk Efe36annesi tabii ki dualarım seninle🌺 ben inanıyorum minik fasulyeni göreceksin, kalp atışını duyacaksın 😍🫠
Efe36annesi BurcuKucuk canım gittim doktora ama bu doktorda ne kese gördü ne bebeği gördü kan tahlili verdim 9224.5 cikti ama doktor hiç birşey göremedi o sıra kan sonuçları çıkmadığı için yarın tekrar gel dedi ama gitmiycem daha 1 2 hafta sonra yine giderim
Efe36annesi BurcuKucuk canım merhaba doktora gittim kese göründü 6 hafta 3 günlük dedi 20 gun sonra çağırdı bebeği bide kalp atışlarını duymak için
BurcuKucuk Efe36annesi değer aslında çok iyi ama geç döllenme de olmuş olabilir belki de o yüzden henüz görünmüyordur minik kuşun
Efe36annesi BurcuKucuk bilmiyorum canım vallah yarın gel dedi kan sonuçları için gitmiycem 1 hafta sonra gidicem kolumu delik deşik ettiler ya