PembeKoala Valla benim doğumumda ilginçti 😊 Çatı muaynesnden snra lekelenmelerim devam etti 4-5 gün evde çok şiddetli ağrılar bıçak saplanması tarzında hissettim ama doğum sancısı olsa artarak devam eder dakikaya düşer bebek kanala yerleşmeye çalışıyordur diye düşündüm.Tabi bu sırada yürümelere devam çünkü bebeğim kanalda değildi.Doktora muayne günümden bir gün önce gittim canm cok agrım var ve lekelenmem devam dedim doktor bi baktıki 6 cm açılma var ama bebek kanala inmemiş hala 😱 bu durumu hiç sevmeyiz dedi açılman oldugu için yarn suni sancı verelim suyunu patlatalım olmazsa sezeryana alırız dedi çok şükür oğlam sancıyla kanala girdide normal doğurdum.Ama doğum sonrası rahatsızlıklarım hiç bitmedi 🤦🏻♀️