eraysen merhaba benim oğlum herşey yolundayken hep kusmaya uyumaya başlamıştı 6 aylıkken kafaosni bile tutamamaya başladı salık bir bebek olmuştu doktorlar hep hastalandigi için normal gördüler ama ben araştırma istedim herşey yapıldı a Z ye incelendi en son motobalik testler yapıldı 7 aylıkken propiyonik asidemi teşhisi kondu şuan 20 aylık motobalizma bölümünde takipliyiz herşey yolunda yürüyor şuan.