Ben de öyleydim yani hâlâ hiç yemek yapmayı sevmem eşim ağzına her ilk lokmayı alınca gözüm onda olurdu ne diyecek diye ama yapa yapa aştım. Yani hâlâ tabi ki hiç olmadığı zamanlar oluyor ama ilk baslardaki tedirginliğim gitti olmuyorsa da bu kadar yani yapacak bir şeyim yok elimden geleni yaptım diyorum 🤷🏻♀️