Carpediemmm Gulsen54 kızım 2 aydır yürüyor. Vicco olmuyo ayağına ve başka bir marka araştırırken nubebe çıktı karşıma. Yürümesi nasıl rahatmı düşüyor hala çünkü o yüzden de biraz tereddüt ediyorum