ikicocuk canım ishali bilmiyorum ama pişik olayı ek gıdaya yeni geçtiğimizde bizde de olmuştu. Sağlık ocağına sorduğumda anne sütü hariç başka bir gıda aldığı ve asit seviyesi farklı olduğundan dolayı pişik olabilir ilk zamanlarda dediler. Sonrasında geçti bu arada ☺️ bi de biz ilk yoğurt ile başlamıştık. Dedim herhalde yoğurt pişik yaptı 🫢