kirikkalp Korku heyecan tecrübesizlik.. 🥺 Doktor geç bile kalmışsınız kireçlenme olmuş dedi Umarım korktuğum gibi olmaz hersey güzel geçer inşallah 🙏🏻
gulten01 kirikkalp umarım süreç çok güzel geçer benim de 4 Aralık bebeğim sünnet olacak çok tedirginim ben de bizimle de sonuçlarını ve tecrübelerinizde ilerleyen zamanda paylaşırsanız sevinirim 🌸
kirikkalp Zeynepelcin 20 aylık bana kalsa 1 aylıkken bile yaptırırdım şuan bile doktoru görünce ağlıyor 🤦🏻♀️
Dilararden Oğlum 3 aylıkken oldu iğne esnasında çok ağlıyorlar ilk çiş esnasında çok ağlıyorlar ama inanın 2. Gün hiçbir şey kalmıyor hatta keşke yenidoğan döneminde yaptırsaydım diyorum hiç korkmayın
kirikkalp Dilararden ay inşallah ya ama bizim ki anestezi ile olacak bakalım keşke bende o dönem de yaptırsaydım eşimden dolayı bu zamana kadar bekledik malesef
gunes88 2,5 aylikken yaptirdik verdiğim en dogru kararlardandi nasil gecti biz bile anlamadik merak etmeyin anneler streslencek bisey yok🌸
Zeynepelcin kirikkalp bende 1 aylik ken düşündüm de bizim bura küçük bir yer hemen dr flan ayarlayamiyorsyn o yüzden o dönemde düşündüm. Sağlıklı ağrısız sızısı sünnet olsun inşallah .şimdiden geçmiş olsun.