minikavokadomm biz şimdi götürecez Veni Vidi göze balgatta ki Aylin Mısırlıoğlu doktorun ismi umarım iyidir dünya göze götürecektik kafayı yemiş muayene ücretleri ameliyat edecekler sanki hipermetrop teşhisi koyuldu oğluma ama göz numarası doğru ölçülsün diye sürekli doktor deniyoruz devlete de gittik özele de bu dördüncü artık son kaçınılmaz son her türlü gözlük takacak zaten ama doğru numara taksın daha beter olmasın derdimiz o Malesef 18 aylık bir bebekse ölçüm yaptırmak çok zor oluyor durmuyor ağlıyor göz damlası damlattırmıyor her göze gidişimiz 2 saat sürüyor onun canı yandığı cabası canını sürekli yakmamak derdimiz doğru ölçümle son olur inşallah 🙏 size de acil şifalar dilerim gittikten sonra tekrardan doktorla ilgili bilgi veririm rahatsızlığı neydi bebeğinizin göz de