Berydeniz Merhaba sevgili hanımlar İstanbul’da anne sütüne ihtiyacı olan varmı acaba bebeğim 45 günlük erkek doğduğundn beri sagiyorm şimdilik yetiyor çok şükür fazla sagdiklarim var isteyen varmı acaba hiyen olarak içiniz rahat olsun
Minigim38 Berydeniz niyetiniz çok güzel 🤗zamanında bende böyle bir post açmıştım ama her annenin sütünün içeriği farklıymış bebeğin ihtiyacına göre süt üretimi oluyormuş. Bu yüzden de her bebeğe iyi gelmiyormuş
Sebusebu Berydeniz stokla canım. İlerde azalabilir birşey olur Allah korusun tabi. Ben ilk dogum yaptıgımda 200 - 200 dolduruyordum 6. Ayda sütüm kesildi.
melera Berydeniz niyetiniz çok güzel ama bu durum biraz süt anneliğe giriyor ya Bunu siz ve bebeğin Ailesi takip etmek zorunda hele de yakınlardaysanız dahada önemli çocuklarınızın büyüdüğünde bunu bilmesi gerekiyor. Sadece Kardeşler süt kardeş olmuyor aynı şekilde hala amca dayı da aynı şekilde süt akrabalığa dahil oluyormuş diye araştırmıştım ben. Takip edilmesi gerek bir durum sadece😌🤗
Alya08 Berydeniz sütünüz artması için neler yapıyorsunuz ben sütüm çoğalsın istiyorum hep gevşek az. Fikir verebilir misiniz. Stok yapamadım hiç emzirirken bile a
momofege Berydeniz bence 3 ay dolmadan verirsiniz zaten mesela dolaptan çıkardığınızı verdiğinizde memede dolu olanı sağıp atarsınız arada böyle yaparsanız hem tarihleri geçmez hemde sütünüz boşa gitmez 🌹
Berydeniz momofege biberonla midesini bulandırıyor beyef momofege evet mantıklı ama beyefendi midesini bulandırıyor biberonla
Berydeniz Alya08 rezene kimyon hergun içiyorm pekmez tahin yiyorum hersabah bide çikolata bisküvi felan
Aycahan11 Berydeniz merhaba yazmıstım size vermek isterseniz bize biraz lazıımdı bana yazarmısınız nasıl ulasırım size numaranız veya e-posta