Ceka ben de bi kere ciddi baş boyun ağrısı ile acile gittim arvelesi serumla damardan verdiler rahatladım. Doktor da bi saat sonra sütünü sağ at öyle ver dedi sıkıntı olmadı. Zaten böyle şeylerde bebeğin kaç aylık olduğunu da soruyorlar bebeğiniz çok minik değil. Garanti olsun derseniz acile gidin damardan versinler söylersiniz doktora. Ayrıca emzirirken bazı ilaçlar kullanılabiliyor önemli olan ilacın hangi saatlerde sütte pik yaptığı ve süte hangi oranda geçtiği. Bazı ilaç var 6 saatte pik yapar bazısı yarım saatte.