rege0708 Merhaba kızlar . Bebeğim Ocak ayında 1 yaşına girecek doğum günü yapmak istiyorum. Evim küçük olduğu için dışarıda bir mekan tutmak istedim . Eşimle paylaştım o da hava soğuk olacağı için kimsenin geleceğini düşünmüyorum dedi beni bi soğuttu zaten . Kış bebeği olan anneler siz nasıl yaptınız fikir verebilir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim
BelaCivciv rege0708 31 aralık doğumlu kızım, geçen sene evde aile arasında toplandık yaptık. Bu sene de aynısı yapacağız. Büyüdüğü zaman, arkadaşlarını çağıracağı yaşa gelince yani, mekanda olabilir. Kaç kişi çağıracaksınız ki?
amansallagitsin rege0708 ben soyle yapmstm kasimda dogdu ama malum kasim ayi soguk olur die ekimde yapmstm o zaman havalar gzldi 1 ay oncesinde yaptim. Yani sizde ilkbaharda filn yaparsnz dogm gununu. Suan kendi dogm gunununde kucuk pasta alip kenfi arnzda kutlayin sonrasinda yapin.
minikmucizem34 rege0708 benim kızımda 7 şubatta doğdu ben kutlama yapmıycam zaten yavrum anlamaz da ne pastadan ne kutlamadan ne mumdan uyku saatine denk gelir bide millete bedava eğlence bana da eziyet olur😂o yüzden anı kalsın diye profesyonel çekim yaptırcam inşallah
Sebusebu rege0708 benim kızım da ocak dogumlu. Evde yaptım 15 kişi anca vardık. Süsleme yaptım pastasını güzel yaptırdım. Kendimize göre aperatif 4-5 ceşit yiyecek hazırladık. Resimler cekildi pasta kesildi yedik ictik 1 bucuk saatte bitti :) dışarda kutlamaya hiç gerek yok. Cok yakınları cagır yeter iki oyuncak iki elbise için bi ton masrafa gerek yok. Cocuk bişey anlamıyor zaten benimkini zor bela pasta üflettik uykusu geldi gitti yattı 😂
0000Bahar rege0708 valla canım bende evde yaptım masa süsledim maket pasta yaptım kurabiye yaptım şeker hamurlu bide pek anlamadığı için kuranlı yaptım kuran okundu tavuk pilav falan yapmıştık dağıttık kalan kişilerle de çayla beraber pasta dağıttık