gmzshn Hangi elektirikli ana kucağını kullanıyorsunuz? Memnun musunuz? Çocuklarınız sevip içinde uyuyor mu?
gmzshn gzdeylcn kaç aylık bebeğiniz? 2.bebek için alacağım ilkinde almadım çok pişman oldum bu sefer alacağım sürekli kucakta tutamam ya
Dilararden Elektrikli ana kucağını heveslenip almıştım. Fakat 1 ay felan kullandıktan sonra bunu sallayarak uyutma yönünde alışkanlık yapacağını düşünerek sattım. Bence sallamayı düşünmüyorsanız hiç bulaşmayın alışıyorlar
gmzshn Dilararden ilk çocuğumda yoktu sallamadan uyudu sonra sallanarak uyudu ben öpretmesemde öğrendi bi şekil sallanmayı
gmzshn Dilararden ilk kolumda sallayarak uyuyordu artık kollarım ağrıdı ayağa çevirdim en başında pışpışlanarak uyuyordu
Dilararden gmzshn çok zor sallamak kolay gelsin ben emzirerek uyutuyorum, baby plus markaydı bu arada ana kucağı. Dönencesi felan da var kumandalı bakabilirsiniz