Kızlar 3ay once dogum yaptım. Makat çatlağı oluşmuştu, uzun süren ağrılar sancılar zorlu süreçler sonunda amelıyat oldum 2,5ay önce.Amelıyattan sonra dışkılama sonrası olan zonklama ve ağrılarım bitti ama tuvaletteki acı devam etti. Birkac kere çatlak kapanır gibi olmuşken tekrar etti. Şu an çatlak yine kapandı sanırım tuvalet esnasında acı kalmadı ama bazen gün içinde otururjeb yürürken aniden batma gibi bir sey hissediyorum. Var mı benim durumumda olan? Ya da bilgisi olan