Kızlar 4 aylık oldu oğlum. Bugün sağlık ocağı ilaç verdi ama kendi özel doktorumuz geçen ay sağlık ocağının verdiğini almayın ben size onercem dedi. Bugünde sağlıj ocagina sorduk böyle böyle dedi. Nedir bu ilacın durumu diye. Zararlı olsa sağlık bakanlığı onaylı olmaz vs dedi. Size sorum sizde kullanmali miyim. Yoksa ozeldeki doktor ne verirse ona mi geçmeliyim. Sizler neler yaptıniz sağlık ocağının yan etkisi vs oldu mu şu ilaca geçince rahatladik diyebileceğiniz. Bide fiyatlarıyla beraber yazarsanız sevinirim