Geçen de post açmıştım regl gecikmesi diye cuma günü kan vermiştim negatif çıktı dün akşam tansiyonum düştü baya bı kendime gelemedim bu sabahta yine bulantı baş dönmesinden dolayı evimize yakın bı hastaneye gitti orası da tansiyonumu ölçtü bugün 11 gün oluyor regl olmayalı dedim kan verdim cuma günü negatif çıktı dedim oradaki bayan doktorda çok erken vermişsin bu hastane buna bakmaz.acile git bidaha baksınlar kanına dedi başka.acile gittik orasida dahili üye sevk etti ama eşim muayene parası 700 TL istediler diye hiç muayene olamadan çıkarttı beni o zaman devlete gidelim dedim gerek yok dedi eczaneye gidip test aldı günün her saatinde test yapabilirsin demiş eczacı bende gelir gelmez yaptım yine negatif çıktı ama hala adet olamıyorum ebe bı tanıdığımız vardı onu da aradım söyledim oda bostan yere kadın doğuma gitme bunun için bişey yapmazlar dedi kafayı yiyecem artık nolur bı cevaplayın nolur ya başka neyden olabilir ki