Fışkırarak küsmüyorsa sorun yok tüm süreçleri yaşadım yaşıyorum çok panikleyen biriyim . Emzirmeden sonra fazlasını kusar , alt değiştirdiğinde ayakları karnına baskı yapar öyle kusar kucağa alırsın midesi baskı altında kalır kusar . 2.ay 11 günlüğüz yaşıyoruz bunları . Dikkat ediyorum azalıyor .