haticeyyy Fdme ben iki gebeligimdede yaşadım adetime 5 gun kala falan pembe renkte akıntı şeklinde olmuştu çok surmemisti zaten ondan sonrada adetim 2 gün gecikince test yapmıştım pozitif çıkmıştı.