xbebegimx Bebegm 2700gr dgmustu 1 hafta snra dogum kilosuna ulasmisti 2725grdi, Bgun asimiz vardi bebegim 3500gr cikti kiyafetle olctugu icin 3300gr ddi, 25 gunde 600 gr alms yani az mi kizlar hemsire dktora takip ettir sorun var az kilo almis ddi cok uzuldm😭
isufumveben xbebegimx ilk ay ortalama 800 gr alması gerekmiş. Bence açığı kapatır daha birkaç gün var gibi
feyzas xbebegimx benim bebeğimin kilo alımları cok iyi ve normal olmasına ragmen her gören zayıf diyor. Ama bana göre bundan fazlası her ne kadar tatlı olsa da sağlıksız ve obeziteye giden yol. Bebeğimle aynı kiloda başka bebekler pofuduk görünse de benimki öyle görünmüyor mesela. Ayrıca ayda 500 grama kadar normal diye biliyorjm ben
aliaras_2022 xbebegimx benim oğlum 500 gr almıştı ilk 3 ay. En az 500 gr alması beklenir hemşirelere bakmayın onlar felaket tellali
xbebegimx -Oramakomaburamako- yok cnm doktor dgil asm deki hemsire ddi haftalik mi ne 300 gr almasi lazim ddi seninki kucuck ddi
xbebegimx -Oramakomaburamako- ay felaket tellallari , iyi yapmissiniz🌸beni o kadar korkuttu ki normal dgil diyince doktor kontrolunde belli olur o zmn rahatladm smdi tesekkur ederm
xbebegimx feyzas tsekkur ederm aynen oyle ki benim bebegm minyon zten hamileykn bile dmisti doktor ufak tefek bi kiz olcak diye, karni doyuyo cok sukur bez sayisi iyi ama kilo az sorun var ddi korkuttu demk ki hepsi ayni