Bebeğim9 aylık yani gülüyo ama öyle aman aman bi kahkahası yok nprmal bir durum mu acaba
SedaveEla Karakter olarak güleç biri değildir belki
Benin ki de çok somurtuktu 9 bucuk aylik bir kaç gündür pek gülüyor bende anlamadım 🤣