Yalnız değilsiniz. Bebekten önce ve sonra milat resmen. Kızım 5. Ayın içinde. Gün içinde modum o kadar dengesiz ki bir çok enerjiğim bi yerin dibinde. Namazlarımı saldım, okuma düzenim kalmadı, kendime vakit ayıramıyorum çok işe yaramaz hissediyorum. Elimden geldiğince hava koşullarına uygun giydirip kızımı dışarı çıkarıyorum yürüyüş yapmak bana iyi geliyor. Spora yazıldım yeni başlayacağım inşallah benim için tutunacak bir dal olur diye umuyorum eski formumu enerjik hallerimi özledim. Size tavsiyem bir vakit de olsa kılmaya çalışın ve dua edin namazlarınızda süreklilik için. Ben sabah vakitlerini kılıp öyle yapmaya çalışıyorum. Namaz germekten insanın hayatını düzene sokuyor o olmadan her şeyim aksi gidiyor benim sanki