Asafmommy ahlelele_ahlelas biz özelde Melih yıldız diye bir doktor var ona yaptırdık çok memnun kaldık gerçekten bide oğlum 4 aylıktı o zaman yanlış hatırlamıyorsam 2700 vermiştik
Ayyildiz35 ahlelele_ahlelas biz ve etrafımızdaki arkadaşlarımızda Melih yıldız da yaptırdık. Oğlum 38 günlükken yaptı. Çok memnun kaldık.
arasegeemoms ahlelele_ahlelas gata da çalışmış ordan emekli olmuş ismi Mehmet kolay çok ilgili özel kliniği var temmuz ayında 3 bin tl ye yaptırmıştık.
arasegeemoms ahlelele_ahlelas instagramdan bulabilirsiniz hesabı var aktif kullaniyor muayene için gitmedik bile 3 buçuk aylık sünnet oldu oğlum 3 günde iyileşti ilk gün çok ağlamıştı sadece
Ayyildiz35 ahlelele_ahlelas hastane değil, bayraklı da kendi kliniği var İzmir sünnet kliniği diye geçiyor
Umut35 Adem öz kendi özel kliniği var ama ev ortamında da sünnet yapıyor ben oğlumu evde yapmasını istedim 6 aylıktı clips yani dikişsiz sünnet oldu gayet güzel ve ilgiliydi öneririm size
Ayyildiz35 @“Oglan-anasi”# ahlelele_ahlelas ben 3 yıl önce falan yaptırmıştım, fiyat değişmiştir ama çocuk doktorumuz sünneti çok beğenmişti çok başarılı bulmuştu.