ipelya Merhaba arkadaşlar bebegim 3 ay 3 günlük bebegim anne sütü aliyor sadece. Yanliz 2 gündür emmek istemiyor. 5 saatte bir emiyor normal mi.
momofege ipelya bebeğim 2 ay 18 günlük bence normal çünkü arada benim bebeğimde öyle yapıyor 6 saat emmediği oluyor
Aras_mommy ipelya kilosu az çıkabilir . Etrafı kesfettiğinden acıktığını hissetmiyorlar benim bebeğimde 5 aylık şu an bile 5 saat emmeden duramıyor 🥰 sürekli vermeyi tekşif edin kısa kısa olsada emsin
ipelya momofege gece de uyanmıyor ben uyandirmazsam. Gece de gündüz de 5 saatte bir alıyor ve 7 8 dakika.
ipelya Uykusuz-annee aynı gün doğum yapmışız ne guzel. Valla zorla memeyi arada veriyorum almiyo. Mamaya geçmek istemiyorum. Sütüm de geliyorken.
Patik ipelya 2 gündür mü bu şekilde 5 saat arayla emiyor? 5 saat çok fazla gündüz için. Gece hadi 5 saat uyuyorsa uyusun da. Gündüz en fazla 3 saate çekmeye çalışın onu siz bence. Emmek istememe sebebi ne acaba
momofege ipelya o zaman bilemedim canım bizim ki sürekli yapmıyor çok nadirdir 1-2 sefer anca öyle oldu normalde en geç 3 saate emer
Uykusuz-annee ipelya benimki hep aç ver devamlı alır bazı bebekler iştahsız oluyor ama 5 saat uzun bir süre kilo alımını engeller en kötü 3.5 4 saate bir yoklayin kaç dk emiyor
ipelya Sevval1507 evet 5 saat çok fazla kilo alımı da normal di şimdiye kadar. Ne yapacagim bilemiyorum
ipelya Uykusuz-annee keşke iştahlı olsa. Sütüm maşallah iyi. 3 4 saatte yokluyorum ama agliyo sürekli memede.almak istemiyor. Sonrada yorgun düşüp uyuyor
ipelya Ecemsultan mamaya geçtiniz mi peki aç kalıyor ne yapacağımı bilmiyorum. Farklı bişey denediniz mi vermek için
Patik ipelya ben hiç denemedim ama memeyi reddeden bebeklere duşta emzirme, pilates topunda emzirme veya uyurken emzirme tarzı şeyler öneriyorlar ya. Denediniz mi hiç?
Ecemsultan ipelya mamayı öncesinde de sadece gece uykuya geçince veriyordum günde 1 defa 60 cc. Yok canım ağladı buda baya ama Sabırla geçmesini bekledim
ipelya Uykusuz-annee Epson 10 kasımda dr a gittik hoca iyi dedi kilosu. 20 aralikta gidecegiz tekrar o tarihe çok var sizinkinin kilosu nedir 5800 bizimki
Uykusuz-annee ipelya 5900 kusur da bizimki bu ay 650gr almış sadece maalesef gecen ay 1300 almıştı aşırı kolik ve gazli bebek tek başıma bakıyorum gurbetteyim stresten süt bı azalıyor bı normale dönüyor