alpis20 Bebeğim 3 haftalık sürekli emiyor uyuyor uyanıyor emiyor bazen saatlerce dinlene dinlene emdiği de oluyor çok kusmaya başladı nerdeyse hem emmeden sonra kusuyor korkmaya başladım artık sizce doktora götürmeli miyim yoksa çok emdiği için normal mi
balkopuk alpis20 hiç korkmayın gazı vardır kusuyordur yada çok ıctıgı ıcın fazlasını çıkarıyor ama. Doktorunuza danışın her türlü
ahlelele_ahlelas Çok emdiği için ya da üst gazı çıkaramayıp onu çıkarmaya çalışırken kusuyor olabilir