Dışarısı için tulum olark hangisini tercih ettiğiniz bir de kaç aylık aldınız bir türlü karar veremedim.hangisi daha pratik olur.içi peluslu normal tulum ( su aralar)ve astronot tulum(daha çok soğuklarda) yeterli mi bu kış için yoksa normal kalın tulum alıp soğuklarda daha mi kalın bildirmeliyim?