Sirkülasyon halinde devam ediyor. Gazı oluyor emziriyoruz daha çok hava yutup daha çok gazı oluyor. Emzirme aralığım 1 saati geçmiyor genelde 2 aylık bebeğimde. Yeni bir şey öğrendim bebeği yarım saate kadar emzirdiğimizde tüm doyurucu sütü aldığı için hemen acıkmaz ve gazı da olmazmış. Ama bu mümkün olmuyor memede uyuyor 10 dk ya daha da emmiyor yatağına yatırıyorum 10 dk sonra yine uyanık ağlayarak uyanıyor. Ne yapacağım bilmiyorum ya.. Biberon ile anne sütünü ver diyorlar tam doyurucu sütü o şekilde alır diye bu sefer de meme reddine sebep olacak diye korkuyorum. Gerçi işe başlayınca mecbur verilecek. Kafam karışık :/