Merhaba kızlar bu aralar sürekli başlık açar oldum tecrübeli anneler yardım kızlar şuan 6.5 aylık yatak odamda anne yani beşikte yatıyor ama sürekli dönüyor kizim rahat edemiyor farkındayım dağınık yatmayı seviyor rahat etsin diye odasına alıştırmayın düşündüm uykuya geçişte sorun yaşamadım allaha şükür parmağını emerek uyuya kaliyorgece ağlaması uyanması yok sadece çok erken uyaniyorsabah 6 da fix yatak odasıyla kızımın odasi yanyana petekler yanıyor odalar sıcak Bi uyku tulumu birde kamera sistemi almayı düşünüyorum çünkü benimde içim rahat etmez anne sütüne gelince 3.5 aylıkken dis çıkardığı için bıraktı benimde sütüm kesildi emzirme gibi bisey de yok hep mama gece ben kendim kalkıp mama yapar veririm uyku halinde içer gözünü açmaz bu şekilde bisey düşündüm kendi yatağında daha rahat eder ama erken mi tam bilemedim benim gibiler varsa yada daha önce yaşayanlar anlatabilirmi süreci nasıl ilerletmeliyim