BFC 430 G model beko fırınımda poğaça yaptığım zaman alt üst pişirme ayarında fırına atıyorum ama içi hamur kalmasın derken hep üstü sert oluyor kızlar ortası yumuşak üstü sert kalıyor bi uygun ayarı bulamadım siz kaç derecede nasıl pişiriyorsunuz kullanan varsa yardımcı olabilir miii