Deletedmom_82 aynı aylarda bebeğimde oldu aynı yüzünde ve sırtını bi kısmında mustela kullandım Dr kortizonlu krem verdi bebekler için olan düzenli kullanıp bırakman lazım ardından sürekli nemlendirmek ben biraz kortizonlu kremi korktum kullanmaya ama düzenli kullanınca geçiyor doktora sorup öyle kullanin