Merhaba sevgili anneler 🫶🏻 Bebeğim 1 yaş 1 aylık ve 12 aralık tarihinde su hidroseli, fıtık ve sünnet operasyonu geçirecek. Bu süreçte deneyimleriniz nedir ? Özellikle anestezi süreci ve yatış yaşadınız mı ? Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ediyorum🙏🏻