Merhabalar, bebeğim 4 ay 5 günlük bugün sağlık ocağında 2. Ayda yapılan aşıların 2. Dozları yapıldı eve geldik hiç uyumuyor ve ağlıyor. Zaten uyku gerilemesi vardı. Birde gaz kolik bir bebekti gaz sorunu yavaş yavaş bitti derken şimdi neye ağladığını anlayamıyorum aşıdan sonra böyle bir durum yaşayan oldu mu?